Visita d’Elena Bigas a 1r

Els alumnes de 1r s’han llegit “La bombolla de sabó” de l’Elena Bigas. Un llibre que parla de les aventures d’uns nens i nenes que tot fent bombolles de sabó al pati de l’escola fan una tan grossa entre tots que els va envoltar i es van ficar a dins.

El llibre els va agradar tant que vam convidar a l’autora a fer-nos una visita i el dia 3 de març va venir a la classe.

Tots i totes vam gaudir de diferents activitats que ens va preparar com endevinalles, puzle, conte fet per ella, …

També van tenir l’oportunitat de parlar amb ella i fer-li preguntes sobre el seu llibre.

Va ser una estona molt interessant i divertida i al final li vam fer un detallet que li va agradar molt.

L’Elena també ens va portar una sorpresa i va ser tot el  material necessari per fer bombolles de sabó.

Animals Màgics