BOSC DE LEM

Estem convençuts que la competència emocional és una part essencial de l’educació integral de les persones i com a escola ho fomentem des de ben petits.

Les emocions, els valors i els sentiments s’han de treballar en el dia a dia a l’aula, al pati, als passadissos… quan es generen situacions i conflictes entre els infants. Per això a partir de primària utilitzem el programa El Bosc de Lem per complementar el treball de les emocions i els valors que fem diàriament a l’aula. Aquest recurs treballa la competència emocional mitjançant metodologies d’aprenentatge vivencials, actives i participatives en el cicle inicial i mitjà. I fomenta la participació i el diàleg entre els infants com a instrument principal per treballar les emocions i els valors a l’aula.

Els protagonistes del Bosc de Lem són sis personatges molt especials que creixen amb els infants. Aquests viuen situacions i aventures que són el punt de partida per treballar les emocions, els valors i els sentiments a l’aula.