RELAXACIONS.

El cos és una caixa de ressonància de tot el que succeeix a la vida diària, tant des del punt de vista físic i psíquic com emocional. També els nostres alumnes estan exposats a impactes emocionals, pressions, angoixa i estrès que poden bloquejar  zones del cos i de la ment sense que ens adonem.

L’objectiu de de les activitats de relaxació que fem a l’escola és alliberar tensions mitjançant l’aprenentatge i l’entrenament de la relaxació. Són activitats senzilles que ajudaran a potenciar la intel·ligència emocional, l’atenció, la serenor, la tranquil·litat i la concentració; així com a millorar l’autoconfiança i l’autoestima i d’aquesta manera, sentir-nos millor.

És per totes aquestes raons, en les que creiem fermament, que des del curs 2017-18, tots els nens i nens de l’escola, després del pati, reprenem l’activitat de l’aula amb deu minuts de relaxació. Ens centrem en visualitzacions i relaxacions, però també ho combinem amb altres activitats per tal que sigui més variat, com ara massatges per parelles amb diferents materials (plomes, pilotes d’escuma…), pintar mandales.

Per portar-ho a terme de la forma més òptima possible i amb certes garanties, els mestres ens hem format i també compartim aquestes dinàmiques en les sessions de claustre.