VISITA A L’AJUNTAMENT DE SABADELL 3r

Els alumnes de tercer hem anat a fer una visita a l’AJUNTAMENT DE SABADELL.
En primer lloc ens ha rebut una monitora i hem fet una activitat pels voltants de l’Ajuntament. Hem caminat una mica pel barri i hem après moltes coses interessants (l’escut de Sabadell, els antics edificis de l’Ajuntament, la bandera de Sabadell, etc.).
Després de jugar una mica al parc, hem entrat a l’Ajuntament i hem pogut visitar la Sala del Ple. La monitora ens ha explicat moltes coses i, finalment, hem pogut fer la simulació d’un ple. Ens ho hem passat molt bé interpretant el nostre paper: alcalde, secretari, regidors, etc. Si voleu saber quines propostes hem fet en aquest ple, podeu visitar la següent pàgina web:

També hem fet un joc per conèixer els diferents serveis que fa l’Ajuntament. I per últim ens ha vingut a saludar un dels regidors i li hem pogut fer preguntes.
Per cert! Vam entregar una carta per l’alcalde i ja hem rebut la seva resposta!! Ens ha fet molta il•lusió!