Vídeos sisena trobada de flabiols 2015

L’escola Can Deu de Sabadell ha participat a la 6ª Trobada de Flabiolaires Escolars organitzada per l’ACE “La Riscla” que aquest curs s’ha celebrat a la ciutat de Sabadell.

Nou escoles de la nostra ciutat i d’altres llocs de Catalunya s’han reunit a la Font de Can Rull per mostrar les danses, entremesos i coreografies que han treballat al llarg del curs al so del flabiol.

Són els propis infants  els  que  toquen el flabiol, el tamborí  i d’altres instruments, són ells mateixos els que es fabriquen l’atrezzo, la roba i els decorats si s’escau  i, finalment,   són també els propis infants els que ballen i actuen, assumint la totalitat del fet artístic i entenent-lo en la seva  globalitat.

El flabiol i el tamborí, com a instruments  eminentment de carrer que són, permeten portar la música treballada a l’aula a fora de l’escola i així  compartir-la i gaudir-la amb tothom.

camí dels monjos 1

camí dels monjos 2