V Festa de la Mediació

El divendres 20 de gener vem celebrar la Festa de la mediació per commemorar el dia europeu de la mediació que és el dia 21 de gener.
Vem participar tot l’alumnat de P5 a 6è amb diferents dinàmiques i activitats relacionades amb el lema de les 3B’s (Bosc-Barri-Benestar). Les activitats les vem realitzar pel bosc i pel barri.A l’hora d’esmorzar es van afegir els nens i nenes de P3 i P4 i vem cantar tots plegats el Rap de la mediació i vem fer una activitat de relaxació.
A la tarda les famílies van venir a l’escola i l’alumnat de la colla de Grans van presentar la mediació que es fa a l’escola, es va fer una representació teatral i la votació del logo de la mediació.I també les famílies van participar en una petita dinàmica de respiracions i relaxació.