SPOOKY HALLOWEEN!

Com cada any, aquest curs també hem celebrat HALLOWEEN a l’escola!!
Aquests dies, els alumnes d’infantil i de primària dels diferents cursos han decorat les aules d’anglès fent diverses MANUALITATS DE HALLOWEEN (màscares, ratpenats, bruixes, etc.) i s’ho han passat molt bé practicant el vocabulari relacionat amb el tema a través de jocs i de converses. També hem escoltat i ballat CANÇONS tradicionals de Halloween en anglès.
A més, tal i com ja heu pogut veure, l’EXPOSICIÓ DE CARBASSES decorades ha estat tot un èxit! Moltes gràcies per la vostra col•laboració!!

We celebrated HALLOWEEN at school!
The students decorated our English classes with Halloween CRAFTS (masks, bats, witches, etc.). We had lots of fun practicing vocabulary and slang words throughout games and chatting. We also listened and danced Halloween SONGS.
Also, the PUMPKINS EXHIBITION was a success! Thanks all for your contributions!!