NOTÍCIES IMPORTANTS DE 5è SOBRE LA NOSTRA COOPERATIVA

NOTICIES IMPORTANTS DE 5è SOBRE LA NOSTRA COOPERATIVA

El divendres, dia 22 de gener
Avui hem escollit el logotip que ens representarà. Havia 5 finalistes i el escollit ha estat el de l’Ivan

Can BoscEl dimecres, dia 3 de febrer

Avui hem fet una conexió, via skype, amb l’Amara, la nostra tutora de Valnalon. Ens ha emocionat molt, tot i que hem tingut algunes dificultats en fer la conexió. El José Miguel ens ha ajudat i per fi hem pogut parlar amb l’Amara. El que no ens ha agradat tant, és que a ella no la hem pogut veure.

Ens ha fet moltes preguntes, ens hem presentat, ens ha anat preguntant si teniem tots els papers, quins càrrecs haviem format, com portavem la cooperativa. Ha conegut l’equip directiu, les comissions formades, etc. Algunes qüestions no les teniem encara resoltes, però ens hem compromès a enviar-li un correu de tant en quant, per posar-nos al dia.

El divendres, 5 de febrer

La Cooperativa Canbosc hem visitat la cooperativa CIPO que està al nostre barri. Ens han explicat com es va formar i a que es dedica. Tant les monitores, com els nois i noies que treballen, ens han tractat molt bé i hem fet amb ells un taller de paper reciclat molt interessant. Tots els productes que fan, els venen i són preciosos.

dibuix 3 dibuix 2 dibuix 1 dibuix 4 dibuix 5 dibuix 6

El dimecres, 10 de febrer

Les tres cooperatives de Sabadell, entre les que hi ha la cooperativa Canbosc de l’escola Can Deu, hem anat a l’ajuntament a sol·licitar la llicència per poder vendre en el mercat. Ens han demanat una còpia de l’acta de constitució i els estatuts. El president i el secretari, han signat la sol·licitut. Allà ens hem trobat amb la Rosa i l’Eduard i ens han ajudat a fer aquest tràmit. Ara a esperar que ens donin la llicència.

A continuació ens ha rebut el alcalde a la sala de plens i ens han fet moltes preguntes sobre la nostra cooperativa.

dibuix 8 dibuix 7 dibuix 9 dibuix 10