Neteja del bosc de Can Deu 2021

El 7 de maig els alumnes de 5è de primària de l’escola Can Deu van estar els encarregats d’engegar la campanya  Let’s Clean up Europe!, amb una neteja del bosc de Can Deu.

És una acció d’abast europeu de conscienciació per mantenir nets els espais naturals i torna a fer-se a Sabadell, després de que l’any passat el confinament provocat per la pandèmia  obligués a ajornar-lo. L’activitat està impulsada per l’Agència de Residus de Catalunya en col·laboració amb l’Ajuntament de Sabadell.Es tracta d’una acció comuna a tot Europa, que té per objectiu, d’una banda, conscienciar la ciutadania sobre la quantitat de residus que es llencen de forma incontrolada a la natura. I, d’altra banda, vol promoure la recollida d’aquests residus abocats il·legalment als boscos, platges, marges de rius, etc.

Teniu algunes imatges i la notícia en aquest enllaç:
Enllaç a la notícia de la web de l’ajuntament: «Let’s clean Europe» al bosc de Can Deu