MANUALITATS PER GUARNIR L’ARBRE DEL BARRI

Dins el Programa Tàndem Família-Escola que organitza l’Ajuntament de Sabadell junt amb les AMPA i les escoles de la ciutat, els nens i nenes de tercer han pogut realitzar un taller de manualitats per guarnir l’arbre del barri. Així doncs, amb l’ajuda de les famílies i d’una experta en manualitats, hem realitzat dos tallers diferents: hem realitzat unes boles de cartolina decorades i també un arbre de amb un tronc i unes cintes.
Ens ha agradat molt participar en aquest taller i poder gaudir d’una bona estona amb els pares i mares de l’escola.
Després vam poder anar visitar l’arbre del barri guarnit amb les nostres decoracions juntament amb altres escoles del barri.

Volem agrair la participació de totes les famílies, tant les que ens van venir ajudar a fer les manualitats com les que van portar el material necessari per fer-les.