«LET’S CLEAN UP EUROPE»

El dimecres 4 de maig la classe de 1r i de 3r vem participar en l’activitat «LET’S CLEAN UP EUROPE». És una campanya inscrita en un projecte europeu de conscienciació i sensibilització per la reducció de residus i organitzada per l’Ajuntament de Sabadell.La sortida es va fer al bosc de Can Deu i preparats amb guants i bosses d’escombraries vem poder observar i recollir un munt de brutícia (plàstics, envasos, vidre, roba, restes…). Un cop recollits, els vem classificar i els vem anar a tirar als contenidors pertinents.L’alumnat va quedar sorprès de la gran quantitat d’escombraries que les persones evoquen pel bosc. Es van conscienciar encara més d’aquesta problemàtica que ens envolta. Cal prendre mesures per ajudar i salvar el planeta. Ells i elles ja ho saben, i vosaltres?