IV Festa de la Mediació a l’escola Can Deu

El divendres 11 de febrer vem celebrar la IV Festa de la Mediació a l’escola. En aquesta ocasió la Comissió de mediació va organitzar unes proves, jocs i murals relacionats amb el lema de les 3B: Barri-Bosc-Benestar.

Van participar-hi l’alumnat de les classes de P5 fins a 5è i s’ho van passar d’allò més bé. L’alumnat de 6è va col·laborar i donar suport als mestres en les diferents activitats.

Va ser un matí ple d’aprenentatge i on es van treballar valors com el treball en equip, l’assertivitat, l’empatia, la cooperació i com a eix central la importància de la resolució de conflictes d’una forma pacífica vía la mediació.

Un cop acabada la gimcana, a cada classe es va fer un Cercle de diàleg per valorar i parlar sobre la festa i la mediació i se’ls hi va obsequiar amb un diploma de participació i un detall per cada aula.

?