Inauguració 40 aniversari 1979-2019

«Benvolgudes famílies,

A continuació podeu veure un vídeo i una petita mostra d’imatges de l’acte d’inauguració que vam fer de l’any del 40è aniversari de l’escola. Com ja hem explicat en altres ocasions, al llarg del curs farem altres activitats. Entre elles, ens fa especial il·lusió l’himne de l’escola, una cançó que està component el mestre de música i en el que han col·laborat altres persones del claustre. Us la podrem presentar oficialment el 18 de desembre al concert de nadal.

Tot plegat, ens fa molta il·lusió perquè pensem que és un moment magnífic per dignificar la nostra escola, honrar les seves arrel i dotar-la d’identitat i força. I així aconseguir que amb el suport i la participació de tota la comunitat escolar, li allarguem la vida com a mínim altres 40 anys.

Gràcies.

Equip de mestres de l’escola.»