Halloween 2022

Just like every year, Can Deu school has celebrated Halloween in a unique way. During the whole week students and parents could see the Halloween pumpkin contest in the school’s hall. Last Friday 28th we had a special morning with the Halloween poems that students from our school recited to other grades. When they finished, it was time for trick or treat, and they received some Halloween sweets and decorated tangarines.

Com cada any, l’escola Can Deu ha celebrat Halloween d’una manera única. Durant tota la setmana alumnes i famílies van poder veure el concurs de carbasses de Halloween al vestíbul de l’escola. El passat divendres 28 vam tenir un matí especial amb els poemes de Halloween que els alumnes de l’escola van recitar als altres cursos. Quan van acabar, va ser el moment del “trick or treat”, i van rebre dolços de Halloween i unes mandarines decorades.

Aquí teniu un petit tastet

P-5

2n