Festa Final de Curs 2019

Aquest passat divendres 21 de juny ens vàrem reunir tota l’Escola Can Deu per celebrar la festa de final de curs.

L’acte va començar a primera hora amb el passadís que se’ls hi va fer als alumnes de P5 per donar-los la benvinguda a «l’escola dels grans»: Posteriorment els alumnes de segon els hi varen fer entrega d’una orla elaborada per la mestra de P5. Els grups de 3r, 4t i 5è van voler adreçar-los un missatge.

Seguidament, els alumnes de primer van lliurar, com a fillols, un detall als alumnes de sisè que aquest any marxen de l’escola i, a continuació, Finalment els alumnes de 6è varen voler adreçar unes paraules de comiat a tota l’escola.

Acabats els actes més formals, va arribar l’hora d’esmorzar, per grups, els alumnes es varen aplegar en rotllanes per compartir aquest espai de temps. Els infants de cicle infantil van esmorzar síndria i meló tallats.

Ja acabada l’hora de l’esmorzar va arribar el moment dels tallers, tot l’alumnat va gaudir d’allò més pintant lletres, fent bombolles de sabó, jocs amb aigua, perruqueria…

Per acabar la jornada, va arribar el moment de cantar «l’hora dels adéus» i, seguidament, cada grup va pujar a classe per acabar d’acomiadar-se tot gaudint d’un gelat.