Festa de Carnaval a l’escola!

Benvolgudes famílies!

Després d’una setmana ben esbojarrada seguint les consignes del rei dels pocasoltes Carnestoltes, el passat dia 1 de març a la tarda tota l’Escola Can Deu vàrem celebrar el carnaval. Ens vam reunir des de P3 fins a sisè a primera hora de la tarda al pati de l’escola de primària per fer gresca i xerinola.
Les disfresses dels alumnes varen ser molt variades: Super Mario, Iron Man, Son Goku, Wonder Woman, entre moltes d’altres! A més a més, aquest any els mestres van decidir que era l’hora de fer l’indi!
Un cop tots vam estar ubicats al nostre lloc ens vam preparar per a desfilar i seguidament ballar molt animadament! Aquest any la Mari Carmen, el Roger i el Jordi C. Van preparar unes coreografies d’allò més originals!
Aquestes van ser les cançons que van ballar cada grup d’alumnes de l’escola!
P3-P4-P5: Levantando las manos
Primer : That Power
Segon: Blue Da Ba dee
Tercer: Bum Bum Tam Tam
Quart: Just Dance 2018
Cinquè: Mi Gente
Sisè: Taki Taki-dame tu cosita-ni bien ni mal-ya no quiero na
Al finalitzar un grup de mares disfressades totes elles de superheroïnes ens van també sorprendre amb un gran ball. Finalment va seguir la música per aquells qui tenien ganes de seguir amb més festa.