FEM TAMBORINS!

Com cada any els nens de quart ens hem fabricat un tamborí per cadascú. D’aquesta forma hem après a construir un instrument i l’utilitzarem per a tocar amb el flabiol tan a classe de música com al carrer si s’escau que fem una actuació.
Fer un tamborí ben fet és difícil i requereix de molt d’esforç i moltes hores de treball. Enguany hem realitzat el taller al llarg de dos dies sencers.
Com que hem utilitzat materials professionals i hem hagut de servir-nos d’eines, hem comptat amb l’ajuda d’algunes mares i pares que han estat amb nosaltres des del principi i fins al final. Estem molt agraïts de la seva ajuda ja que sense ells/es construir el tamborí hauria estat realment molt dificultós.
Ens ha quedat un tamborí preciós que és nostre i que ens l’emportarem quan fem sisè.
Tenim moltes ganes que el pugueu escoltar ben aviat!!!!