Els taurons visiten el mercat

Hola famílies!

El dimecres 27 de febrer l’alumnat de la classe dels taurons hem visitat el mercat central de Sabadell. Al sortir de l’escola ens hem dirigit en autobús fins a l’Ajuntament i des d’allà hem caminat fins arribar al mercat. Un cop allà hem esmorzat i després hem començat la visita a les instal•lacions. Primer de tot hem parlat sobre les diferències entre mercat i supermercat. Posteriorment hem pogut veure els magatzems on s’elaboren els menjars precuinats, els congeladors on es conserven els aliments. I també les paradetes que hi ha a l’exterior de l’edifici on s’hi troben els pagesos que porten les hortalisses que ells mateixos conreen. Seguidament ens han permès pujar a la cúpula del mercat on antigament hi havia unes petites oficines de la direcció del mercat. Allà mateix hem fet un petit taller sobre la piràmide dels aliments. Finalment hem fet un recorregut per dins del mercat per poder veure les paradetes i comprovar allò que havíem après sobre el mercat i el seu funcionament.

Les tutores de segon.