El nom de la classe de P3

Hola a totes i a tots!

Aquests primers dies d’escola hem estat parlant sobre el fet de posar-nos un nom per la classe que ens agradi a tots i totes.

Hem mirat moltes fotos per tal d’agafar idees per trobar el nom més encertat. Hem vist:

Animals: COCODRILS, LLEONS, ELEFANTS, ZEBRES, TIGRES, PEIXOS, PAPALLONES, CARGOLS, ANEGUETS, GATETS, GOSSETS, POLLETS i CONILLETS.

plantes: FLORS (en general), MARGARIDES i ARBRES (també en general)

Transports: BICICLETES

Personatges: PRINCESES i REIS

Oficis: POLICIES i BOMBERS

Parlant, parlant, crèiem que la nostra classe podria tenir el nom d’algun animal. Descartant els que menys vots tenien ens quedaven: CARGOLS, CONILLETS, POLLETS, GOSSETS, ZEBRES i  LLEONS.

Aquí teniu un tastet de tot el que hem parlat

Ja ho veieu, a les darreres deliberacions ens hem quedat només amb dos opcions: GOSSETS o POLLETS.

Ho deixem en les vostres mans…Parleu-ne amb els vostres fills i filles de cadascun d’aquests animals i demà n’acabarem de fer la tria.

ÀNIMS!