Dates preinscripció 2020/21

Per consultar la llista de l’oferta de preinscripció heu d’entrar a la pestanya de la dreta on posa preinscripció 2020-21 i omplir el formulari que s’obrirà.
Codi de centre: 8035957
Àrees territorials: Vallès Occidental

Benvolgudes famílies,
Avui han sortit les dates tant per a realitzar la preinscripció com la matrícula.
Durant els pròxims dies, us anirem completant la informació, perquè hi ha encara alguns aspectes que manquen per part del Departament d’Educació.
Així doncs:
Per al segon cicle d’educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria, s’estableixen el calendari següent:
Període de presentació de sol·licitud de preinscripció: 13 a 22 de maig, inclòs de 2020
· Per tal de reduir la presència de les famílies en els centres educatius, es promou l’ús de la sol·licitud en suport informàtic, a través de la preinscripció telemàtica i el tràmit es podrà fer tot online, a través del portal http://queestudiar.gencat.cat/es/preinscripcio/
· De manera excepcional, per als casos en què els sol·licitants no puguin fer la presentació telemàtica, els centres s’estan organitzant per tal de poder fer la presentació de sol·licituds assignant una cita prèvia per a l’accés al centre. Els dies de la preinscripció presencial seran del 19 al 22 de maig, ambdós inclosos, amb la cita prèvia esmentada.
· Com s’ha d’agafar aquesta cita prèvia? Aquesta assignació es gestionarà amb una eina corporativa que es posarà a disposició dels centres i els usuaris, o per telèfon.IMPORTANT! US INFORMAREM EN BREU DE COM HAUREU DE REALITZAR LA CITA PRÈVIA, PERQUÈ ENCARA NO TENIM LES DADES NECESSÀRIES PER A PODER DONAR-VOS L’EXPLICACIÓ DE QUINA EINA DIGITAL SERÀ I COM FUNCIONARÀ.
Matrícula: 13 a 17 de juliol de 2020
Quan tinguem més coneixement dels detalls, us traslladarem tota la informació.
Per les famílies de sisè, esteu alerta de les webs dels instituts als quals voleu preinscriure els vostres fills i filles.
Per qualsevol dubte o aclariment, us podeu posar en contacte amb nosaltres a través del correu de l’escola.
Gràcies. Direcció.