Colònies 6è 2017 1ª part

Aquest serà l’últim any que passarem a l’escola Can Deu i per fer-ho de la millor manera possible, les noies i nois de sisè vam decidir anar a esquiar en les nostres últimes colònies a l’escola.

Va ser un viatge llarg fins a les pistes de la Masella-Molina però, anàvem tan il·lusionats i esverats que, realment, va ser molt curt.

En arribar vam agafar els esquis, els quals, la majoria de nosaltres, mai havíem portat posats i, ràpidament, vam començar a esquiar seguint les instruccions dels monitors.

Després d’un dia llarg i excitant a la vegada, vam arribar a l’alberg  que ens faria de casa els propers 3 dies. Era molt acollidor. Allà ens estava esperant una gimcama per Bellver abans de fer un sopar digne dels millors xefs.

Després de sopar, vam anar  a les habitacions on vam estar jugant i fent una mica de xivarri. Ja se sap, les colònies són per compartir moments inoblidables amb els companys i, entre aquests moments, estan les nits de dormir poc i fer dormir poc als mestres que ens acompanyen.

Així vam passar 2 nits i 3 dies meravellosos, entre  esqui, riures, jocs i companyerisme abans de tornar cap a casa molt cansats però amb molts records que no oblidarem mai.

Mai sortiran del nostre cap els records d’aquelles muntanyes i els dies que vam passar amb els nostres amics gaudint de tot allò que ens podien oferir.

Moltes gràcies a tots/es per ser com sou i esperem que el que avui hem viscut no sigui una última vegada sinó una de moltes.