COLÒNIES 2017 4rt

Ja feia molts mesos que estàvem esperant aquest moment, de fet, des de principi de curs era una d’aquelles coses que no et podies treure del cap, les colònies i, per fi, va arribar el dia de marxar. Uns dies sense els pares, sense escola, sense deures,  compartint experiències amb els amics/gues i companys/es, fent un munt d’activitats en un entorn entranyable ple de natura per tot arreu.

Vam començar fent activitats a l’aire lliure però, aquest any no vam tenir gaire sort, i ens ha plogut dos dies seguits. Aquest  fet va fer canviar les activitats a l’aire lliure per unes a dintre de la casa però, com el més important era la companyia, vam gaudir igualment de l’experiència, tot i ser d’una altra manera.

Ara, una vegada ja s’han acabat, només ens queda pensar en les següents, on tornarem a passar-ho bé sense cap mena de dubte.

MOLTES GRÀCIES COMPANYES I COMPANYS PER LES BONES ESTONES VISCUDES.