CARTA A LA CASTANYERA

Aquests dies, els malabaristes hem parlat de la tardor, les seves característiques i costums. Hem recordat que l’any passat ens va venir a veure la senyora Maria Castanyera a l’escola, ens va fer molta il·lusió. La Mª Carme va tenir mala sort, just quan arriba la Castanyera ella estava al despatz fent feina.

Així que parlant, parlant hem arribat a la conclusió que aquest any també volem rebre la seva visita i que ens porti castanyes torrades ben bones per menjar. Però, com la trobem?

Hem estat tots d’acord, li podíem escriure una carta per convidar-la. Així de passada si la reb i la llegeix ens podrà dir el dia i hora que pot venir a l’escola. D’aquesta manera la podrem veure tots, grans i petits. Com veieu primer hem pensat què posar a la carta, l’hem escrit a la pissarra entre tots i després l’hem picat a l’ordinador.

Aquí teniu el que hem decidit escriure-li entre tots i totes.

També hem parlat que per poder enviar-li la carta necessitem un sobre, un segell i el més important una adreça. Li enviarem a Maria Castanyera.

C/ de la muntanya

Sabadell

Us mantindrem informats de la seva resposta