ACTIVITAT TRANGRAM

Els alumnes de tercer hem anat a fer una activitat de matemàtiques a l’Espai Cultural Fundació Sabadell.
Primer vam estar jugant una mica als Jardinets i després vam passar a fer l’activitat amb una monitora que ens anava explicant molt bé la tasca a realitzar.
L’activitat consistia en fer en nostre TANGRAM a partir d’un paper A-4 de color. El vam anar tallant en diferents figures geomètriques fins aconseguir totes les parts del tangram. Després la feina va ser tornar-lo a muntar! També vam poder fer diferents figures amb totes les peces del tangram. I finalment, ens el vam poder emportar a casa per seguir practicant.
Ens va agradar molt fer aquesta activitat i vam poder descobrir que fer matemàtiques és divertit!