Sortida al bosc de la colla de mitjans

El passat divendres 23 de setembre els nens i nenes de la colla de mitjans (1r, 2n i 3r) vam fer una sortida conjunta al bosc de Can Deu. La idea era que interaccionessin entre ells i crear cohesió entre els tres grups.

Per això, vam barrejar tots els nens i nenes dels tres grups i vam fer cinc grups per jugar a diferents jocs rotatius.

L’experiència va resultar increïble i enriquidora. Tots i totes van jugar i s’ho van passar d’allò més bé. Fins i tot, a l’estona de joc lliure continuaven jugant barrejats i col·laborant els grans amb els petits.

Per finalitzar, res millor que una estona de relaxació. Van seure en una fila en format espiga tots plegats i es van fer un massatge escoltant música relaxant.

Aquí teniu una petita mostra de com van gaudir amb l’activitat.

Jèssica, Bea i Yolanda