Sortida a la Masia de Can Deu 3r 2021

El dijous 15 d’abril, els astronautes vam visitar la Masia Can Deu per fer un taller sobre les «Energies Renovables» durant tot el matí. Quan vam arribar, en Sergi i en Pol, ens van explicar que antigament ja utilitzaven el sol, l’aigua o el vent com a recursos energètics per viure a les masies.

Vam observar com funciona el molí de vent que fa omplir la bassa amb l’aigua del pou de la masia. Vam comprovar, amb un invent del Sergi, com la força de l’aigua pot pujar objectes i fer-se servir com un ascensor. També vam fer curses amb cotxes de joguina que tenien una placa solar que els feia funcionar.

Seguidament, vam veure com un panell solar escalfava l’aigua que sortia d’una aixeta, i després, vam fer grups per crear els nostres propis panells solars.

Finalment, vam tornar a l’escola després de passar una jornada molt interessant!!